15 Haziran 2013 Cumartesi

PERDE

 


        Kanepe kılıfına uygun perde de diktiğimi daha önceki yayımda söylemiştim. Çatı katı olmasından dolayı fon perde şeklinde diktim. Önce isteğime göre kalıp çıkardım. Arkasına aynı kumaşı kullanmadım. Çünkü ışık vurunca desen karışıklığı uluşacaktı,evdeki güneşlik kumaşını kullandım.



                                                                  Balkon perdesi








           
                                         Masa örtüsü, sandalye kaplaması ve saat yenilemesi de yaptım.  
                                                         

                                     Daha önce  çalıştığım çini  pano da   odaya uyumlu oldu.    
                             

20 yorum :

  1. Maşallah iyileştiniz demekki.Harika bir takım olmuş.Ayrıca saat de gözümden kaçmadı.çok şık bir perde.emeğinişze sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feyza Hanım daha iyleşmedim,evde istirahat ediyorum,koca bebeğimde annem lerde o olmayınca elim boş kaldı.Bende daha önce yaptığım çalışmaları yayınladım,beğenmenize de sevindim..

      Sil
  2. vallahi süpersin türkan abla hiç boş durmuyorsun üretime son hız devam. çok güzel çok hoş olmuş. kombinin çok güzel.çıtır çiçekleri bende çok severim elllerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım bunlar önceki çalışmalarım,daha rahat oturamıyorum ki dikiş yapayım. Beğenin içinde teşekkür ederim.

      Sil
  3. Çok güzel olmuş bu tarz çiçekli kumaşlar eve neşe katıyor ellerinize sağlık Türkan Hanım

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuşlar, çok hoş bir hava katmış ellerine sağlık.:)

    YanıtlaSil
  5. türkan hanım harika olmuş gerçekten çok zevklisiniz.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Maşallah. Muhteşem görünüyor. İlk anda perdeyi nasıl yapmış dedim. Mekanizma eklenmiş sandım ama değilmiş. Çok güzel. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  7. Aslında ilk düşüncem mekanizma kullanmaktı. Perde kapanınca özelliği gidecek diye alta stor perde yaptırdım. Böylece gecede güzel göründü.Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. harika ve çok şirin olmuş türkan hanım.sanki stor perde gibi duruyor.elinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Fatma Hanım..

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş, desenler ortama romantik bir hava katmış, çok severim böyle evleri...

    YanıtlaSil
  11. Hoş geldiniz,teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. çok harika çok zevkli..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim arkadaşım..

    YanıtlaSil
  14. Türkan Hanım elinize sağlık çok hoş görünüyor gerçekten. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  15. Teşekkür ederim Handan Hanım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...