2 Nisan 2014 Çarşamba

Kanepe Kılıfı- Yenileme

                                          Uzunca bir aradan sonra dikişe merhaba...
                                    Kayın validemin mutfağındaki kanepeyi yeniledim.

                                              Bu kanepe 80 lerden kalma eski bir model .

                               Eskiyen sünger yerine, yoğunluğu yüksek yeni sünger ve kumaş aldım.


                                               Eşim ahşap kısımları, sprey boya ile boyadı.
                                   

        Cırt bantlarla çalışmak kolay ve pratik oluyor. Cırtın bir kısmını kumaşa diktim, karşısını kanepeye                                   mobilya zımbası ile monte ettim. Alt kısmında da aynı uygulamayı yaptım


                                                         Süngere fermuarlı kılıf diktim.


                                                      Cırt uygulaması ön kısımda da yapıldı.


                                         Görünmeyeceği için bir kısmını  başka kumaştan yaptım,


                                                            Önden görünüş
                                 








                                                          BİTMİŞ HALİ

   






                                                           Tabureye de minder diktim

38 yorum :

  1. Çok güzel olmuş. Özellikle cırt dıkmeniz yıkamak sçısından çok pratik. Güle güle kullanılsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gülay hanım, daha önceki kanepe kılıfını cırtlı yapmıştım kullanışlı oldu.Yıkanabilir olması da temizlik açısından iyi oluyor.

      Sil
  2. Elinize sağlık çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Süper olmuş. Cırtlar da çok iyi olmuş. Kolayca yıkanabilir.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş bu kumaşa bayılıyorum zaten bende de masa örtüsü ve perdesi var kanepede de oldukça hoş durmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum Pınar hanım, Ceren in paylaşımın da görmüştüm ,çok da güzeldi.
      Sandalyeleri de kapladım, bir daha ki yayında paylaşacağım. Sevgilerimle...

      Sil
  5. Tertemiz misler gibi olmuş. Çok çok güzel vallahi ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle arkadaşım, mutfağın havası değişti.

      Sil
  6. Çiçekler açmış muhteşem görünüyor bahar gelmiş eve ellerinize sağlık güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Bu dikişten çok mobilya döşemeciliğine giriyor. Cırtlı oluşu da çok daha kullanışlı. Desen ve renk seçimini çok beğendim. Eşine de sana da ellerinize sağlık. İyi günlerde kullanılsın.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler, ek iş olarak döşemeciliğe başlasam mı? diye düşündüm zaten!!

    YanıtlaSil
  10. Çok hoş olmuş Türkan ablacım yeni gördüm :) Bayıldım vallahi işçilik, zevk her şey süper :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Emek isteyen ciddi bir iş. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. türkan hanım detaylardaki pratikliğe hem hayran kaldım hem takdir ettim.bravo size.elleriniz dert görmesin.sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim , Alanay hanım, sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Elinize sağlık, koltuk gerçekten çok hoş olmuş. Sünger koyulunca değişik bir hava gelmiş koltuğa. Ayrıca cırt olayına da hayran kaldım, çok zekice. İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...