13 Aralık 2014 Cumartesi

ŞİRİN SALYONGOZLAR

                           Salyongozlarım , ilk dekupaj denemem ve kızımın işlediği kanaviçe örtü

        Salyongozları dikmesi zevkli olunca 1 değil 5 tane diktim. Dekupaj denemem hüsran olsa da renklerden           kurtardı . Kızımın bir dönem orta öğretimde el işleri dersinde işlediği örtüyle iyi kombin oldu.
             
                                                            Çok  şirin oldular, sizce?















Salyongoz kalıbı







15 yorum :

  1. Ne şirin olmuşlar,şablonu paylaştığınız için de teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok sevimli olmuşlar, ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Ayten hanım.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel olmuşlar. Epeydir bloğuna uğramıyordum ,ne güzel işler çıkarmışsın,bayıldım.
    Salyangoz yapmak benim de listemde var ,ama seninkiler çook güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nursel hanım, bende bu ara az yayın yaptım , yaptığım başka çalışmalarda oldu , yayın yapmamıştım. Eminim sizin yapacaklarınız da güzel olcaktır. Sevgiler

      Sil
  5. Türkan qué caracoles tan preciosos!! Gracias por el patrón.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba güzel bir paylaşım olmuş ellerinize sağlık.Blogunuzu takibe aldım bende beklerim.

    YanıtlaSil
  7. çok şirinler gerçekten, ellerine sağlık, kalıp için ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Rica ederim, güzellikler paylaştıkça anlam kazanır.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...