15 Ağustos 2015 Cumartesi

KOT PANTOLONDAN ÇANTA YAPIMI


         Nihayet yapmayı planladığım kot değerlendirme çantalardan yaptım . O kadar zevkli ki bir değil üç tane diktim. Yiğenimin küçülen kotlarına el koydum . Evde olan kumaşlar , süsleme için düğmeler , fisto derken sonuç güzel oldu. Dikiş merakı olunca 10 cm lik parçalar dahi işe yarıyor . Kemerdeki siyahlı kumaş ,uzun bir eteğin kısaltılmasından kalan parçaydı ve değerlenmiş oldu.


                 
               Süslemeler için kumaştan çiçekler , uğur böceği yaptım .Kottaki lekeyi kapatmak için                                                                     kırılan toka süsünü kullandım .
                  Daha önce uğur böceğinden iğnelikl yapmıştım. Buradan bakabilirsiniz.







                                                                      Arkadan görünüm



                                                         
                                                                Çantanın iç kısmı



                                             Uğur böceği , kullanana uğur getirsin.

8 yorum :

  1. Çok şeker bir çalışma olmuş gerçekten, astarı ve iç cebiyle de emek ve uğraşınızın inceliği ortaya çıkıyor, ellerinize sağlık, söylediğiniz gibi uğur getirsin :) cok beğendim cıvıl cıvıl.

    YanıtlaSil
  2. Cok begendim, cok chic olmus. Her bir detay ince ince dusunulmus, masallah diyorum...

    YanıtlaSil
  3. tam kız çocukları için cıvıl cıvıl. astar ve cep detayı harika. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim , izlemeye almayı unutmayın arkadaşım.

      Sil
  4. Aaaa ben bu yayınını kaçırmışım şekerim bayıldım bir tanede kottan dikebilirmiyim diye araştırıken sayfana geldim tamamiyle şık ,harika ...uğraşan ellerin dert görmesin canısı.

    YanıtlaSil
  5. Türkan hanım çantalarınız çok güzeller.Elimize sağlık.Bu çantaların alt tabanını nasıl yaptınız acaba.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...