1 Ekim 2015 Perşembe

BAHÇEDE BAYRAM ŞIKLIĞI

                                               
                                                     Birazda kıyafet paylaşalım .
            Burda dergisi 2012 Eylül, 109  nolu  kalıbı 2. kez kullandım . Daha önceki diktiğim burada .
Kalıbın arka bedenine pens ilavesi yaptım . Ön pensde de küçük bir düzeltme . Normalde 42 beden kullanıyorum ama 40 bedenin kalıbını çıkardım . Siz de bu model için bir küçük bedeni seçin .Yaka da da değişiklik yaparken kumaş deseninden esinlendim.

                                                                                     
                                                   


               
          Uzun zamandır bahçemizden resimler paylaşmadım . Elbisemin çekimini yaparken daha güzel fon olur mu?  Bu sene bahçeye ateş çiçekleri ektik. Öyle hazır fide değil. Hepsini  tohumdan yetiştirdim . Ekimi bana , bakımı eşime ait . Önceki seneler camgüzeli ekiyordum . Çiçeklerin dönüşümlü olarak değiştirilesi gerekiyormuş . Bizde ateş çiçeğini tercih ettik. Uzun süre çiçek açması sayesinde bahçe canlılığını yitirmiyor. Bahçeden karelerle hoşcakalın.








                         

9 yorum :

  1. Çiçekler yeşillikler içinde nede güzel görünüyorsunuz elbiseye bayıldım .

    YanıtlaSil
  2. Elbisenin kumaş deseni çok hoş. Modeli çok güzel taşımışsınız. Bahçedeki çiçekler kıskanmasın sakın.:))) Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şebnem hanım . Aman kıskanmasınlar , çiçeklerin yanında bir daha böyle giyinmeyeyim ))) . Sevgiler

      Sil
  3. Bravo Türkan abla yine döktürmüşsün. Kumaşın ve yaka detayına bayıldım... Desenlerine çok dikkat ederek dikmişsin. Kaliteli bir mağazanın elbisesi gibi.. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Cerenciğim .

    YanıtlaSil
  5. Elbise çok yakışmış, güle güle giyin. Ne mutlu ki bahçeniz var, böyle güzel çiçekler yetiştiriyorsunuz. Doya doya, hatta benim için de tadını çıkarın :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. harika elbise deseni modeli çok güzelmiş size de çok yakışmış bahçenize de bayıldım çiçekler içimi açtı her şey gönlünüzce olsun sevgiler...:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...