1 Mart 2016 Salı

DEKORATİF SEHPA

               Kim tutar Sinan beyi ;
   Kıl testere oymalı 2. dekoratif sehpamız tamamlandı . Ceviz ağacından yapılıp  , eskitme boyama     uygulandı .




 

                            Bu boyanmamış ham hali , İsteğe göre her renk boyanabilir.



    Düşünüyorum da  böyle bir dekor yapmak istesem ekonomik gücüm yetmez . Kendin yapınca da              manevi değeri paha biçilmez.












                 Sipariş vermek için turkanozdem@gmail.com adresinden iletişim kurabilirsiniz.
                       Hoşcakalın.



15 yorum :

  1. Harika bir köşe olmuş, hepsi birbiriyle uyumlu.. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş çok emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Türkan hanım .

      Sil
  3. Kesinlikle çok güzel olmuş! Materyaller aynı ama hiç boğmamış. Çok başarılı...

    Ve söylemeden edemeyeceğim, bakır saksıya ve pirinç semavere de bayıldım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ersin bey . Bakır saksı ve pirinç semaveri de bir dönem akrabamız üretiyordu . Ben de çok beğenerek kullanıyorum.

      Sil
  4. Tüm detaylarıyla harika bir çalışma gerçekten, tebrik ederim, ellerinize sağlık. Ayrıca o köşenin tüm detayları muhteşem. Bakır kaplar çiçek eski radyo gerçekten özel bir köşe yaratmışsınız tebrik ederim Türkan Hanım:). Sevgi ve selamlarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Handan hanım , beğeninize sevindim . Baştan düşünmemişti yaptıkça bu köşe ortaya çıktı. Sevgiler

      Sil
  5. Sahane otesi olmus Turkan hanimcigim. Masallah Sinan beye. Allah saglikli, uzun omurler versin ki gozlerimiz bayram etsin bizlerinde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mevlude hanım , inşallah.

      Sil
  6. Anlatılamayacak kadar süper çalışmalar maşallah eşine cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Aysel hanım.

      Sil
  7. Merhaba ben geldim:))) üyenizim mmm:)
    Emeğinize sağlık çok hoş.
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. süpersiniz ailece çok hamaratsınız çok güzel olmuş bakmaya doyamadım ellerinize sağlık...:))

    YanıtlaSil
  9. Harika, eşiniz de çok becerikli maşAllah.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...